miercuri, 3 aprilie 2013

Dulce robie

Simion Felix Marțian
(Deut.15:16-17)


Eu nu vreau să plec de la Tine,
În dragoste vreau să Te-ascult,
Străpunge-mi urechea,Stăpâne,
Şi-n slujba Ta veşnic mă ţine
Să-Ţi simt al iubirii tumult.

Nu,nu vreau să plec de la Tine,
Aici am găsit adăpost
La umbră de aripi divine
Şi-n toate-am simţit că mi-e bine
Când turn de scăpare mi-ai fost.

Străpunge-mi urechea de uşă
Căci Harul aici l-am simţit
Când,scos dintr-a nopţii cenuşă,
M-ai legat cu-a iubirii cătuşă,
M-ai spălat,modelat şi sfinţit.

De Tine mă leagă iubirea,
În slujba Ta vreau să rămân;
Afară e lumea,e firea,
Dar Tu îmi oferi mântuirea,
Al Tău sunt,iubite Stăpân.

Străpunge-mi urechea,Părinte,
Alături pe veci vreau să-Ţi fiu,
Chemări necuprinse-n cuvinte
Mă-ndeamnă spre sferele sfinte,
Sunt rob şi,prin Isus,şi fiu.

Amin
Vulcan 20.08.2007       Simion Felix Marțian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu