joi, 6 iunie 2013

Declaraţie de dragoste

S.F.Marțian
E seară, Doamne, este iarăşi seară,
Tumultul zilei e doar şoaptă iar
Şi-n pacea tainică ce mă-nfăşoară
Simt inima cum în genunchi coboară
Când mi-i zidesc în pietre de altar.

Pun, Doamne, jertfa mea de mulţumire
Pe focul rugăciunilor, nestins,
Ştiind că-aceasta este proslăvire
Iar jertfa mea, fior şi clocotire,
Trece dinspre cuprins spre Necuprins.

De dimineaţă fumega altarul,
Când mă-nchinam cu zorii în priviri,
Şi ziua-ntreagă n-am lăsat ca jarul
Să fie stins, căci mă-nsoţeai cu Harul
Iar eu Îţi răspundeam cu mulţumiri.

M-ai ajutat să ţin pasul cu Tine
În cel mai binecuvântat tandem
Şi mulţumiri se revărsau din mine
Păşind ferice, înotând în bine,
Minusculul alături de Suprem.

E seară, Doamne, jertfa pe altar e
Căci pentru toată ziua-Ţi mulţumesc;
O zi cu Tine-i binecuvântare
Dar simt că mi-a scăpat, şi-Ţi cer iertare,
Am neglijat să-Ţi spun...că Te iubesc!

Îţi spun acum cu toată-nflăcărarea
Când şi pe-altar,  şi-n inimă am foc:
Da,Te iubesc cu-o dragoste...cât marea
Pentru că-n dragoste mi-e alinarea
Şi-n ea-şi găseşte inima mea loc.

Amin
Ciceu Giurgeşti, aug. 2008      Simion Felix Marțian

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru aceasta poezie. Este si poezia sufletului meu, este si declaratia mea către Cel care ma iubeste cu o dragoste perfecta.
    ana
    anatatarandras.com

    RăspundețiȘtergere