joi, 24 octombrie 2013

Credincioşia divină

„El te va acoperi cu penele Lui,  şi te vei ascunde sub aripile Lui. Căci scut şi pavăză este credincioşia Lui!” (Psalm 91:4 )

Trăiam în universu-mi neştiut
Strivit în teascul temerii haine;
Mă flagela al neputinţei cnut
Până când în Cuvânt văzut-am scut
Croit doar din promisiuni divine.

Atunci am revăzut cerul senin
Şi soarele zâmbind de după creste
Cu irizări de foc diamantin,
Şi-am înţeles că este “da” şi “amin”
Cuvântul sfânt al Celui care este.

Căci în acest Cuvânt cu slove vii
Ce poartă-n el şi harul, şi sfinţirea
Printre nenumărate bogăţii,
M-am întărit privind la profeţii
Ce şi-au găsit prin vremuri împlinirea.

Eu cred acum că se vor împlini
Întocmai toate lucrurile scrise;
Atunci de ce, de ce m-aş îndoi
Că de la Dumnezeu eu voi primi
Şi binecuvântările promise?

Nu, nu mă îndoiesc, ci cred şi-aştept,
Ştiind că se va împlini Cuvântul
Prin voia Celui veşnic viu, Cel drept,
Atoateziditor şi înţelept,
Prin Cel ce-a făcut cerul şi pământul.

Acesta este Dumnezeul meu
Şi-aş vrea ca toţi din jurul meu să ştie,
Deci Îl voi proclama, spunând mereu
Că Cel ce-i dragoste şi scut la greu,
Este din veşnicii... CREDINCIOŞIE!

Amin
Vulcan, 5 oct. 2010       Simion Felix Martian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu